piątek, 7 grudnia 2012

rozdział 8

Posiedzieliśmy jeszcze trochę w parku , ale zadzwoniła do mnie Grace , że idziemy wszyscy na imprezę i czy idziemy z nimi , powiedziałam że oddzwonię i się rozłączyłam . Razem z Zaynem stwierdziliśmy , że idziemy .
Odprowadził mnie do domu i sam poszedł się ogarnąć . Weszłam na górę i od razu krzyknęłam :
- Jestem z Zayneeeeeeem !
z za rogu wyskokczyłą Grace i mnie przytuliła
-no to sie cieszę , a idziecie z nam i dzisija ?
- tak tak idziemy
Ubrałyśmy się z Grace bo chłopcy mieli byc o 21 u nas .
Założyłam miętową sukienkę , czarne szpilki i do tego miałam czarna kopertówkę .
Przyszli chłopcy po nas i wyszliśmy . Szłam z Malikiem za rękę to było takie cudowne uczucie mieć go przy sobie . Weszliśmy do klubu , usiedliśmy na loży i chłopcy poszli po drinki , zostałam ja i Niall bo Grace zobaczyła koleżankę i poszła się przywitać .
- wiesz , że się ciesze , że jesteście razem - powiedział Nialler
- ja też i to bardzo - uśmiechnęłam się
- co się tak uśmiechacie ? mam być zazdrosna - powiedziała Grace która włąsni przyszła
- nie nie nie spokojnie gadaliśmy tylko o tym że się cieszymy że jestem z Zaynem
- aaa no chyba , że tak , wiesz że ja też się bardzo cieszę - odpowiedziam
POpiliśmy trochę na tej imprezie , była godzina 1 . Wszyscy bawiliśmy się świetnie na parkiecie zadowoleni z życia aż tu nagle odwracam się a Niall się z kimś szarpie , zobaczyłam , że to Max . Za chwilę tam pobiegli chłopcy z 1D , wpadłam w środek wzięłam Max i powiedziałam
- spieprzaj z tąd jak chcesz mieć wszystkie zęby
- ja sie nie boję nikogo , wiesz że ja kocham ..
- ale zrozum , że ona Ciebie nie , jest szczęśliwa z innym niech to do Ciebie dotrze - krzyknęłam a on spojrzał na mnie odwrócił się i poszedł  .
Stwierdziliśmy , że idziemy z tąd bo zrobiło się nie fajnie .
Niall i Zayn pojechali z nami i zostali na noc .
Poszłam z Zaynem do pokoju dałam mu jakiś większy dres , sama się przebrałam w jakiś dresik i położylismy się . Obudziłam się to Zayna nie było . Znalazłam go w kuchni jak robił mi sniadanie .
-cześć kochanie - powiedział i pocałował mnie w czoło
- no cześć  , jak się spało ?- zapytałam
- cuuudownie bo miałem przy sobie Ciebie - odpowiedział z uśmiechem
-  co dobrego robisz ?
- a zrobiłem nam pyszne kanapki
- to chodź zjemy w łóżku
- to idź ja zaraz jestem
 Przyniósł cudowne śniadanie , zjedliśmy ale niestety musiał iść się ogarnąć . Koło 14 zjadłam z Grace obiad i weszłyśmy na portale plotkarskie i zobaczyłyśmy artykuł "One direction , bawią się w wolnych chwilach " i drugi " Zayn Malik z nową dziewczyną ?" okazało sie że są tylko zdjęcia pd tyłu więc nilkt się nie domyślił , że to ja .

Wieczorem byliśmy z Zaynem w domu bo nie chciało nam się nigdzie iść .
- widziałeś ten artykuł ? o nas ?
- zła jesteś ?- zapytał
- nie no byłam przygotowana na to , a może w wywiadzie jutrzejszym powiesz , że jstes w związku ?
- miałem o to pytać , ale nie byłem pewien czy jeste s gotowa
- sama nie wiem czy jestem , ale i tak już wiedza wię cmożesz to oficjalnie powiedzieć

Zaczęliśmy się całować . Zayn został u mnie na noc . Nazajutrz miał wywiad więc musiał wcześniej iść . Przed wyjściem zapytał jeszcze czy będę słuchac wywiadu , odpowiedziałam że tak .
O 12 miał byc wywiad , więc włączyłam radio i siadłam z Grace żeby posłuchać .
-Witam chłopcy cieszę się że tu jesteście - zaczął facet który z nimi przeprowadzał wywiad
- My też się cieszymy - powiedział Harry
Gadali z 10 minut o tym jakie mają plany, aż w pewnym momencie prowadzący zapytał
- Zayn czy to prawda , że jestes w związku ?
- tak to prawda - zrobiło mi się gorąco gdy to usłyszałam - i chciąłbym dodac , żeby fanki nie oceniały Liz pochopnie tylko dały jej szansę
- mamy taką nadzieję , a na dzisiaj to wszystko , dzisija gośćmi byli one direction do usłyszenia .
Skończył się wywiad .




__________________________________


komentujcie ;d


LT ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz