wtorek, 18 grudnia 2012

rozdział 12.

- no mów nie każ mi czekać ! - krzyknęłam na nią
- no wiesz .. wróciliśmy do domu ,poszliśmy do mnie do pokoju , zaczęliśmy sie namiętnie całować , on z ciągnął ze mnie bluzke ja z niego , całował mnie po szyi , ja ściągałam swoje spodnie , on swoje wziął mnie na ręce i położył do łóżka , spojrzał mi w oczy i szepnął kocham cię , zaraz zapytał czy jestem pewna odpowiedziałam , że tak w końcu wszedł we mnie iii było cudownie kochaliśmy się dwie godziny aż oboje doszliśmy , było bosko..
- no kochanie , gratuluję - przytuliłam ją - a teraz pomóż mi wybrać ubranie bo idziemy z Zaynem na kolację
-okej  - odpowiedziała
Poszłyśmy do mnie do pokoju . Wybrałyśmy śliczną granatową sukienkę do tego czarne szpilki , czarna kopertówka i złote dodatki , szczerze wyglądłam na prawdę fajnie . O 21 był u mnie Zayn . Poszliśmy do restauracji zjedliśmy kolację , było na prawde cudownie .
Odprowadził mnie pod dom .
- kochanie chodx wejdziesz , posiedzimy jeszcze u mnie - wzięłam go za ręke i poszlismy na górę. W domu zastaliśmy Nialla i Grace jak leżeli objęci na kanapie i się całowali .
- o sory nie chcieliśmy przeszkodzić - powiedział Zayn - kochanie weź sobie ciuchy i chodź do mnie
- okej poczekaj chwilę .
Spakowałam jakiś dres do spania i ciuchy na rano , szczoteczkę do zębów , bieliznę czystą i ładowarke do telefonu w razie co .
Poszliśmy do niego , założyłam dres i zeszliśmy na dół do reszty . Tam siedział Harry i Lou .
- a gdzie Niall ?- zapytał Lou
-jak myślisz , oczywicie że u Grace - odparłam z uśmiechem
- no tak , to było głupie pytanie - i zaczął się śmiać
- co robimy - zapytał Harry
- może coś obejrzymy ? - zapytałam
- dobra to ja wybieram - krzyknął Lou - a ty z kręconymi włosami i ty ruda istoto idźcie zrobic jedzenie - krzyknął i zaczął się śmiać  .
Posłusznie z Harrym poszlismy do kuchni i zrobiliśmy sałatkę , naszykowaliśmy chipsy i popcorn , wzięliśmy piwo do picia .
- słuchaj mam do Ciebie pytanie - zatrzymał mnie Harry
- no co tam ?
- zastanawiałem się ostatnio , czy nie chciałabyś nagrać w końcu jakiejś płyty albo coś ?
- wiesz bardzo bym chciała , ale nie chcę rozgłosu typu : zrobiła karierę dzieki Malikowi , albo coś w tym stylu
- wiesz Liz , przemyśl to bo wujek Simon powiedział , że mogłabys ją nagrac gdyby chcesz
- wiem bo do mnie dzwonił ..
- a gadałas o tym z Zaynem ?
- nie bo wiem co by powiedział .
- i dobrze by ci powiedział , przemyśl to jescze
- dobrze przemyślę , a teraz idziemy do nich .
Poszlismy do chłopców , obejrzeliśmy film i poszlimy z Zaynem na górę spać .



___________________________________________________

nowy , dziwny , krótki , przepraszam ale nie mam czasu ...


LT  ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz