wtorek, 11 grudnia 2012

rozdział 10.

Wstałyśmy wcześniej , bo chłopaki jechali o 7 na sesje , a mieli podrzucić wcześniej Dan do nas .
Koło 6:30 zjadłyśmy sniadanie , ubrałyśmy się , Grace poszła do sklepu po cos na obiad od razu , a ja włączyłam laptopa , sprawdziąłm Facebooka , twittera i inne takie . Oczywićie na plotkarskich portalach zobaczyłam nagłówki : "Zayn Malik i jego dziewczyna " , "Wiemy jak wygląda dziewczyna Zayna z One Direction " więc zaczęłąm czytać oba artykuły , chociaz nie ukrywam , że najbardziej interesowały mnie komentarze . W obydwóch było podobnie , niektóre były typu " sliczna , szczęścia życzę bla bla bla " ale większość tak jak się spodziewałam " ale suka , ale brzydka , gdzie Zayn ma oczy " i takie tam , ale wiedziałam że tak będzie więc nie byłam zaskoczona.
Za chwilę wróciła Grace a razem z nią wpadła ekipa . Poszłam do pokoju ,  Zayn oczywiście za mną.
- kochanie co się stało ? - zapytał
- nic , idę po prostu po bluzę bo mi zimno - uśmiechnęłam się a on podszedł od tyłu i się przytulił
- to ja Cie ogrzeje - powiedział , a ja odwróciłąm się i zaczęliśmy się całować
- Maaaaaaalik ! idizemy , teraz !!!! - krzyczał Horan
- dobraaa ! - krzyknął i poszliśmy do przedpokoju gdzie wszyscy czekali .
- to czesć kochanie - pocałowaliśmy się i chłopaki poszli .
- Jestes głodna - Grace zapytała Dan
- nie nie , jedliśmy przed wyjście  - odparła z uśmiechem
- to jakie plany ? - zapytałam z usmiechem
- hmmmmmm  może zakupy ? - odparła Danielle
- no w sumie czemu nie , ale i task mamy jeszcze czas bo jest dopiero 7 - poowiedziałam
- to oglądamy telewizję - krzyknęła tryumfalnie Grace .
Włączyłyśmy tv a tam x factor powtórki z moim udziałem , zawsze jak ktoś jest u nas to to akurat leci . Koło 10 poszłyśmy do centrum handlowego , obkupiłyśmy się jak głupie. Zjadłyśmy jeszcze obiad na mieście , po drodze do domu nie obyło się bez zdjęc ludzi którzy krzyczeli " patrzecie to Danielle , Liz i Grace dziewczyny chłopaków z 1D " pozowałyśmy pokornie , żeby nie było , że jesteśmy jakeiś nie czułe dla fanek albo coś .
W domu zrobiła nam drinki . Kieyd wypiłyśmy już trochę zaczęłyśmy obgadaywać chłopców , a w pewnym momencie Dan wyjechała z tekstem :
- wiesz co Liz ? jesteś duużo lepsza niż Perrie , ona była taka nieczuła dla niego  , dla mnie i dla El była chamska , byłą zarozumiała , nie chciała gadać z fanam , rządziłą Malikiem i było mi go bardzo szkoda , a Ty nie wydajesz mi się tak i mam nadzieje , że sie co do Ciebie nie mylę - uśmiechnęłą się do mnie \
- dziękuje , ja Perrie nie znam , więc oceniac jej nie będę  , mam nadzieje że z Zaynem będę jak najdłużej - powiedziałam , a po chwili dodałam - a wiesz , że jak było w gazetach , żę się rozstaliście to płakałam 
- ona nie kłamie , byłam przy tym - dodała Grace .
Wszystkie trzy buchłyśmy śmiechem . Nawet nie zauważyłyśmy że jest  już koło 21 i niedługo będą chłopcy . Nagle zadzwonił telefon do Grace . Okazało się , że to Nialler , chciał nam przekazać , że mamy byc o 22:30 przed domem bo jedziemy na kolację . Zebrałyśmy się i zaczęłyśmy się szykować .
Gotowe zeszłyśmy na dół , chłopcy już czekali. Malik zadowolony przytulił mnie od razu i pocałował w czoło . Pojechaliśmy wszyscy na kolację , siedzieliśmy w ten knajpie do 24 i stwierdziliśmy w końcu , że wypadało by jechać do domu . Grace powiedziała , że idzie do toalety i żebym poszła z nią .
- no co chcesz ?- zpytałam od razu
- mogłabyś iść dzisiaj na noc do Zayna ? - zapytałą
- uuuuuu czyżbyś coś planowała ? - zapytałam zadowolona
- no tak , wiesz jesteśmy juz ze sobą prawie 4 miesiące i jestem gotowa , to co pójdziesz ?
- oczywiście kochanie , jeżeli chcesz to pójdę do niego , powodzenia i miłej nocy , aha i wiesz jutro ma być relacja - zaczęłyśmy się śmiać i poszłyśmy do reszty .
- Zayn mogę spac dzisiaj u Ciebie ?
- pewnie , że tak , a co stało się coś ?
- nie kochanie nic się nie stało , pogadamy na miejscu
- okej , cieszę sie , że będę miał Cię przy sobie
- ja też - pocałowałam go w poliko i wsiedliśmy do auta. Po 10 minutach bylismy u niego , założyłam jakąś koszulkę Malika i położyłąm się do łóżka  po chwili obok mnie był Zayn . Wytłumaczyłam mu co i jak , przytuliłam sie do niego i poszliśmy spać .



______________________________

to tak na dziś , mam nadzieje , że się podoba i jeszcze raz dziękuję za tyle wejśc  ; *




LT ;D

1 komentarz: