wtorek, 4 grudnia 2012

rozdział 5

Poszłam do pokoju ,  którym zastała Gracie . Spojrzałam na nią , a ona przestraszone powiedziała , że musimy o czymś porozmawiać . Okazało się , że chodzi o nią i o Nialla czy nie będę zła , jak ona się będzie z nim spotykać . Wybuchłam smiechem , może to była dziwna reakcja , ale inaczej nie umiałam . Powiedziałam , że widziałam sie  znim i gadałam o tym i że nie mam nic przeciwko . Jak to powiedziałam Gracie rzuciła sie na mnie i wyściskała mnie chyba jak nigdy .
Była 21 więc poszłyśmy do chłopaków , otworzył nam Harry . Weszłyśmy od środka . Chłopcy juz siedzieli i czekali na nas Niall z Gracie siedli na podłodze , Harry , Liam i Lou na kanapie  , a ja z Zaynem na fotelu . Przyniesli cos do jedzenia i zaczęliśmy oglądać film " Ted" .
Po filmie jeszcze chwilę posiedzieliśmy , ale że było już późno stwierdziłyśmy , że idziemy . Pożegnałyśmy sie , a Malik odprowadził nas do drzwi . Prze drzwiach złapał mnie za rękę i pocałował w policzek . Zaskoczona i zadowolona powiedziałm dobranoc i poszłam .
Położyłyśmy się ale nie mogłyśmy zasnąć, więc zaczełam rozmowę :
- wiesz co Grace ..
- no co Cie męczy ?
- chyba sie podobam Zaynowi
- wiesz co ale masz szybki refleks , ja to widziałam od samego początku , a Ty co o nim sądzisz ?
- no właśnie , zaczyna mi się coraz bardziej podobać
- no to działa na co czekasz - krzyknęła
- ale przecież on miesiąc temu rozstał się z Perrie nie wiem czy to dobry moment , a po za tym, nie chce żeby myśleli , że chcę wygrać x factora dzięki niemu
- rozstanie z Perrie nic tu nie ma do rzeczy , a po za tym nikt nie mógł by tak pomyśleć ..
- sama nie wiem już ...  dobra idziemy spać , dobranoc słoneczko
- dobranoc .


Rano oczywiście spotkałyśmy na śniadaniu chłopców . Siadłam koło Zayna . Po śniadaniu chłopcy ze mną ćwiczyli do wieczornej prezentacji .

Wieczorem zaspiewałam piosenkę i czekaliśmy wszyscy na wyniki . Siedzieliśmy w holu .
Zayn spojrzał na mnie i powiedział
- nie bój się na pewno się dostaniesz , nie ma innej opcji .
- nie wiem sama już .
Spojrzał na mnie objął mnie i powiedział :
- uwierz w siebie  wkońcu , na pewno się dostaniesz .

I tak jak powiedział Zayn tak się stało . Dostałam się do odcinków na żywo . Byłam szczęśliwa tak , że nie wiadomo dlaczego rzuciłam się Malikowi w ramiona . Odeszłam i powiedziałam:
- przepraszma poniosło mnie - uśmiechnęła się delikatnie
- nic nie szkodzi rób tak częściej .
Byłam taka szczęśliwa jak nigdy .






____ kilka miesięcy później ____

W x factorze zajęłam drugie miejsce , trochę szkoda , że nie wygrałam , ale cóż .
Mój kontakt z Zaynem nie jest idealny bo jest w trasie , ale jeszcze dwa tygodnie i mają wrócić , mam nadzieje że się do mnie odezwie .Grace jest z Niallem od 2 miesięcy i są szczęśliwi , bardzo się cieszę .
Mieszkamy obecnie razem z Grace w Londynie , obydwie się uczymy .


Dwa tygodnie później .
Była sobota , siedziałyśmy z Grace w domu i oglądałyśmy telewizję . Nagle ktos zapukał do drzwi , Grace wstała i poszła otworzyc , nagke usłyszałam krzyk , pobiegłam więc tam i przeżyłam szok . Tob byli chłopcy z 1D . Wpuściłyśmy ich , a oni uświadomili nas , że mają 2 miesiące wolnego i , że będa w Londynie cały czas .
Ucieszłym się strasznie . Wieczorem Zayn zaprosił mnie na spacer i kolację . O 19 po mnie przyszedł . Zaczęliśmy rozmawiać :
- tęskniłem za Tobą
- ja za Toba też , cza x factora kiedy się poznaliśmy , to było coś , była  taka szczęśliwa ale zdałam sobie z tego sprawę dopiero jak pojechliście w trasę ...
- ja też jak tam byłem dużo przemyślałem i ciesze się że mam 2 miesiące spokoju i mam nadzieje , że spędzimy ten czas razem
- ja też mam taką nadzięję .

Rozmawialiśmy na ten temat jeszcze bardzo długo . Po kolacji Malim odprowadził mnie do domu i powiedział , że ma dla mnie jutro niespodzianke i mam być gotowa jutro o 10 .


_________________________________________________________



na dzisiaj tyle , mam nadzieje że się podoba ; )


LT  ; *

2 komentarze:

  1. Fajne opowiadanie. Jestem dopiero na tym rozdziale ale sprobuje nadrobic jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń