wtorek, 4 grudnia 2012

rozdział 4.

Umówiłam się z Niallerem o 17 na dole . Byłam tam o równej godzinie a on juz czekał na mnie .
Podszedł do mnie i zapytał :
- dużo masz czasu czy nie bardzo ?
- no w sumie mam tak z godzinkę
- okej no to idziemy - powiedział z uśmiechem .

Poszliśmy do parku całkiem niedaleko domu Simona . Po drodze cały czas rozmawialiśmy i z minuty na minutę Niall przestawał mi się podobać , jakos nie był taki jak myślałam . Liczyłam , że będzie romantycznie i w ogóle , a my raczej rozmawiamy jak przyjaciele i chyba tak zostanie , w sumie podobaja mi sie takie kontakty z nim .
Siedliśmy niedaleko na ławce i zaczeliśmy rozmowę :
- słuchaj spotkłem się z Tobą bo chę Cie o cos zapytac
- słucham
- czy Grace ma chłopaka ?
- nie nie ma a czemu pytasz ?
- ponieważ bardzo mi się podoba , jak myślisz mam u niej jakies szanse ?
- myslę , że tak -odpowiedziałam
aaaa więc wszytko jasne , teraz juz wiedziałam jaka jest prawda . W sumie nawet stwierdziłam , że do siebie pasują.

Po godzinie byliśmy z powrotem. Poszłam do pokoju i stwierdziłam , że wypadało by pogadac z Grace , ale nie zdążyłam, ponieważ Niall do niej podszedł i poszli coś zjeść , więc stwierdziłam , że nie będe się wtrącac i poszłam na salę prób .

Na sali wzięłam gitarę , zaczełam grac i śpiewać piosenkę 1D they don't know about us .
Gdy skończyłam , ktoś zaczął klaskać za mną , gdy odwróciłam się ujrzałam Zayna . On z uśmiechem ruszył w moja strone , usiadł i powiedział :
- kurde ale Ty masz talent
- dziękuję - troche się zaczerwieniłam .
- wiesz już co jutro zaśpiewasz ?
-własnie nie , nie mogę się zdecydować
- jeżeli chcesz mogę Ci pomówc
- bardzo chętnie , jakies pomysły ?
- hmmm , chyba nie będziesz po raz kolejny śpiewac czegoś od nas ? - powiedział z uśmiechem
- właśnie nie tym razem chce cos innego , zastanawiam sie mieszy piosenką Jessie J  a Cher Lloyd , co sądzisz ? - zapytałam i spojrzałam na niego
- wiesz co obdwie dziewczyny mają fajne głosy i fajne piosenki , może zaśpiewaj obie to zdecydujemy .
więc tak zrobiłam zaśpiewałam Price tag i Want U Back .
- no i co sądzisz ? - zapytałam
- no teraz to mamy ciężki wybór obie są fajne
- no to decyduj - powiedziałam i szturchnęłam go delikatnie
- wiesz co może zaśpiewaj Cher
- okej , tak zrobię - uśmiechnęłam się a on oczywiście wystawił rządek swoich białych żebów i zaproponował żebyśmy poszli zjeśc , stwierdziłam , że to dobry pomysł , więc poszliśmy na dół .
Tam siedział , Lou , Liam i Harry , więc dosiedliśmy sie do nich. Powiedziałam im co jutro zaśpiewam steierdzili , że o dobry pomysł . Po jedzeniu stwierdizłam , że ide troche poćwiczyc , więc umówiłam się z chłopakami o 21 u nich , bo mieliśmy razem oglądać film .


________________________________________________________________



sory , że dawno mnie nie było , ale szkoła i tak dalej ; )

zaraz napiszę dalej ;d prosze o komentarze  ; *


LT ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz