środa, 28 listopada 2012

Rozdział 1 .

Liz i Grace właśnie jadły śniadanie i oglądały telewizje . W pewnym momencie  usłyszały reklamę o castingu do programu X Factor , który miał sie odbyc za dwa dni w ich mieście .Grace spojrzała na Liz i od razu powiedziała :

-musisz tam iść , spróbuj w końcu.

- nie idę nigdzie , wstydzę się , na pewno nie dam rady , nie dostanę się ..

- z roku na rok mówisz że za rok na pewno pójdziesz i co i nie idziesz , rusz się w końcu

- nie dam rady nie to nie jest dobry pomysł

- ja pójdę z tobą , proszę Cię , bo jak nie to Cię tam zaniosę .

Obydwie buchły śmiechem . W końcu liz się zgodziła . Zaczęły się więc zastanawiać co Liz zaśpiewa i w co się ubierze . Wybrały piosenkę One Direction - Little Thing . A ubrać miała się w leginsy białą bokserkę , brązowy sweterek i brązowe botki .

oczami Liz:


Noc przed castingiem była okropna , nie mogłam spać , myślałam cały czas o tym co zrobię jak się nie dostanę . A jak mnie wyśmieją to co wtedy .. nie poradzę sobie chyba . W końcu zasnęłam spałam może ze trzy godziny a tu o godzinie 7 wpadła Grace z krzykiem , że mam wstawać bo o 10 zaczynają casting więc wstałam . Ogarnęłam się zjadłam coś i poszłyśmy .

oczami Grace :

obudziłam ją o 7 bo o 10 zaczynały się castingi więc trzeba było się śpieszyć . wierzyłam w nią , ona na prawdę miała talent , a kto ma ją wesprzeć jak nie ja . Na pewno jej się uda jest utalentowana i do tego sliczna na pewno ja pokochają . Jak wyszła z pokoju zjadłyśmy i poszłyśmy .


_________________________________________________________________________________



ciąg dalszy nastąpi ; ) mam nadzieje że się podoba , prosze o komentarze ;d



LT ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz